Šturmanas: Edvinas Buivydas
Komanda: RALLY4FUN
Gimimo data: 2003.11.20
Miestas: Kelmė
Startai: 32
Pirmas startas: Gravel Fest Rally 2020
Pasiekimai: Lietuvos automobilių sporto meistras, 2022 m. LARSČ absoliutus čempionas, 2024 m. „LARČ 5“ įskaitos čempionas
Irmanto pirmoji pažintis su automobilių sportu įvyko, kuomet jis kone kasmet savo namų kieme stebėdavo vieną iš Žemaitijos ralio greičio ruožų. Neužilgo paauglio akį patraukė ir ralio disciplinai skirti simuliatoriai. Kiek vėliau atėjo metas, kuomet jaunuolis atsisėdo į tikrą sportinį automobilį. Piloto fokusas nukrypo iškart į dvi disciplinas – slalomą bei krosą. Netrukus Irmantas pradėjo skinti prizus vienas po kito įvairiose varžybose. Galiausiai, kelmiškis tapo šalies čempionu abiejose disciplinose.
Po kelių metų lenktyniavimo Irmantas debiutavo ir klasikinio ralio varžybose. Pirmaisiais metais jaunuolis varžėsi ralio sprinto čempionate su retai matomu „MG“ markės automobiliu ir iškart liko trečias metinėje suvestinėje. Jau kitą sezoną sportininkas įsigijo gamyklinį „Ford Fiesta R2T“ ir nugalėjo tose pačiose pirmenybėse būdamas vos 19-ikos.
2023 m. Irmantas žengė į Lietuvos automobilių ralio čempionatą, aukščiausią šalies lygą. Debiutinis sezonas pagrindinėse pirmenybėse susiklostė ne itin sklandžiai dėl kamavusių įvairių automobilio techninių problemų varžybų metu. Galiausiai, pernai pilotas metė naują iššūkį sau – įsigijo galingą, visais ratais varomą „Ford Fiesta N5“. Važiavimas rikiuotės priekyje tarp greičiausių Lietuvos ralio asų, padidėjęs fanų ir visuomenės dėmesys – tai buvo jaunojo lenktynininko proveržio metai. Galiausiai, praėjusių metų sezonas buvo vainikuotas dar vienu Lietuvos čempiono titulu, o Irmantas tapo vienu iš visų laikų jauniausių šalies sportininkų, gavusių automobilių sporto meistro titulą. Prie šio įvertinimo svariai prisidėjo ir jį lydintis vyresnysis brolis Edvinas, kuris atlieka šturmano pareigas. Brolių ekipažas jau yra startavęs 30 varžybų kartu.
Šiemet jaunasis ralio talentas priėmė sprendimą sugrįžti į gamyklinį automobilį, varomą priekine ašimi. I. Buivydo teigimu, pagrindinė to priežastis – „Lithuanian Rally4 Trophy“ ir galimybė iškovoti įspūdingą 80 tūkstančių eurų vertės stipendiją, kuri atvertų duris dalyvavimui senojo žemyno pirmenybėse.
1 litro Ford EcoBoost variklis su turbina, 3 cilindrai, 12 vožtuvų
210 AG prie 6,500 RPM
315 Nm prie 4,000 RPM
Sadev 5 pavarų sekvencinė pavarų dėžė
Reiger reguliuojami amortizatoriai priekyje 3-way, gale 2-way. Eibach 3 kietumų spyruoklės, pasirinktinai dviejų kietumų stabilizatoriai.
Alcon stabdžių sistema, ant žvyro 285 mm / 280 mm stabdžių diskai.
Life Racing F88 variklio valdymo sistema su trijais anti-lag lygiais